enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhpşanlıurfaurfahaberlersondakikaobjektifpressurfa haberleri
DOLAR
46,0408
EURO
53,0791
ALTIN
6.409,16
BIST
13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Şanlıurfa
Az Bulutlu
32°C
Şanlıurfa
32°C
Az Bulutlu
Cuma Parçalı Bulutlu
33°C
Cumartesi Açık
33°C
Pazar Parçalı Bulutlu
33°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
35°C

İlk U15 Kızlar Kupası Eskişehir Büyükşehir’in!

İlk U15 Kızlar Kupası Eskişehir Büyükşehir’in!
REKLAM ALANI
03.06.2026 09:40
A+
A-

Bölgede ilk kez düzenlenen U15 Genç Kızlar Gelişim Ligi’nde Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü şampiyon oldu. Yedi takımın mücadele ettiği organizasyonda mavi-beyazlı ekip, ligin ilk şampiyonu olarak adını tarihe yazdırdı.

U15 Genç Kızlar Gelişim Ligi’nde şampiyonluk kupasını Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü kaldırdı. 2011, 2012 ve 2013 doğumlu kız sporcuların mücadele ettiği ligde mavi-beyazlı ekip, sezon boyunca ortaya koyduğu başarılı performansla 7 takım arasından zirveye çıkarak adını tarihe yazdırdı.

İlk kez organize edilen ligde Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü’nün yanı sıra Afyon Anadolu Gücü Spor Kulübü, Kütahya Yeşilay Spor Kulübü, Bozüyük Vitra Spor Kulübü, Eskişehir Demir Spor Kulübü, Eskişehir Çamlıca Spor Kulübü ve Eskişehir Esentepe Spor Kulübü mücadele etti.

Sezon boyunca sahaya yansıttıkları mücadeleci kimlikleri, disiplinli oyun anlayışları ve güçlü takım ruhlarıyla dikkat çeken Eskişehir Büyükşehir Spor Kulübü sporcuları, bölgenin ilk U15 Genç Kızlar Gelişim Ligi şampiyonu olmayı başardı.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Kupa töreninde konuşan Eskişehir Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Sadri Atam “Eskişehir’de ilk kez U15 Kızlar Ligi yaptık. Tüm katılan takımlara teşekkür ediyorum. Çok güzel, çekişmeli bir lig oldu. Hak edilen bir şampiyonluk. Sizleri, kulüp yöneticilerinizi, hocanızı tebrik ediyorum. Ailelerinize de sizleri spora yönlendirdikleri
için ayrıca teşekkür ediyorum.” dedi.

REKLAM ALANI